RADIONYTT.NO
FORSIDEN
NYHETER UTENRIKS LYTTERTALL INTERNETTRADIO RADIOLINKER DISKUSJONSFORUM
E-MAIL
Den kristne butikk-kjeden Fretex vil nå for første gang
bruke radio som markedsføringsmedium. Kampanjen går blant annet på Radio 1 og
Radio Oslo, skriver Kampanje.
Leo Burnett står bak reklamekampanjen der det spilles på at
fretex kan tilby nye størrelser, ikke nye klær. "Føles klærne dine litt
stramme for tiden" er spørsmålet som stilles i kampanjen.
– Det er
veldig spennende å prøve ut denne, for Fretex, nye mediekanalen. Budskap som
både presenterer Fretex' kjerneverdi «velsignet billig» i bunn, samtidig som
det i radiospotten er et rent salgsbudskap som er tilpasset sesongen og en
periode på året hvor mange mennesker har problemer med størrelsen på klærne
sine og enten vurderer slanking, trening eller å kjøpe nytt og større, sier
Thor Fjellvang, ansvarlig markedssjef i Fretex til kampanje.
(c)Radionytt.no - 07.02.01 - Kyrre Dahl
FORSIDEN
NYHETER UTENRIKS LYTTERTALL INTERNETTRADIO