|
|
Nyheter: |
TILBAKE TIL.....INNENRIKS 2002
SISTE NYTT...INNENRIKS
UTENRIKS
|
Radioreklame ned 26 %
Omsetningen av radioreklame var 26,4 % lavere i mars i år, i forhold til samme periode i fjor. Det viser beregninger fra MIO.
|
|
|
RADIONYTT.NO - 17.04.02 - KYRRE DAHL
Krisen for radioreklame er dermed ikke over, selv om februar-tallene viste en oppgang på 20 %. Mars måned ble en laber måned for radioreklame, med en nedgang på 26, 4 %, sammenlignet med samme måned i fjor, ifølge tall fra Mediebyråenes Interesseorganisasjon, skriver Kampanje.
Totalt gikk annonsevolumet ned med hele 16,7 prosent, og det var dagspressen som tapte mest i mars, en nedgang på 22,9 %. Den store vinneren i mars var internett-reklame som hadde en formidabel oppgang på 36 %.
Det går opp og ned for radio. I januar gikk omsetningen av radioreklame ned med 26 %, ifølge MIO. I februr gikk den op med 20 %.
Radio var den mediekanalen som gikk mest ned totalt i 2001, 17 % totalt.
| | |
|
|
|
|
RADIONYTT.NO
20©02
|
|
Utgiver: Radionytt.no, Adlersgate 19, 3116 TØNSBERG. Vakttelefon: 90 08 39 53
Ansvarlig redaktør er Kyrre Dahl
Alt innhold er opphavsrettslig beskyttet. OM RADIONYTT.NO
Disse sidene er optimalisert for Internet Explorer 5.0 og nyere.
|
|
|