|
|
Lyttertall: |
TILBAKE TIL.....LYTTERTALL
SISTE NYTT...INNENRIKS
UTENRIKS
|
Lokalradioene mest ned i uke 5
Både NRK og P4 økte sine markedsandeler i uke 5, på bekostning av lokalradioene, viser
ukesrapporten fra TNS Gallup
| |
|
RADIONYTT.NO - 07.02.06 - KYRRE DAHL
Lokalradioene har den mest markante endringen på ukesrapporten
fra TNS Gallup. Fra uke 4 til uke 5 har markedsandelen for lokalradioene totalt gått ned fra 12 til bare 8 %.
Men, på den annen side er den daglige oppslutningen uforandret. Storbyradioen er stabil
på 6 %, mens Jærradiogruppen er stabil på 3 %.
P4 går fram 1 % i markedsandel til 22 %, mens oppslutningen holder seg stabil, også den på 22 %.
Kanal 24 har ingen endring i det hele tatt, med en markedsandel på 5 og en oppslutning på 8 %.
NRK har økt sin markedsandel med 1 % til 63 i uke 5, men NRK P1 har mistet 2 % i daglig oppslutning til 40 %.
P2 og P3 er helt stabile på henholdsvis 8 og 10 %.
|
|
| |
|
|
|
|
|