Lyttertall:
TILBAKE TIL.....LYTTERTALL    SISTE NYTT...INNENRIKS   UTENRIKS

Lokalradioene mest ned i uke 5

Både NRK og P4 økte sine markedsandeler i uke 5, på bekostning av lokalradioene, viser ukesrapporten fra TNS Gallup


RADIONYTT.NO - 07.02.06 - KYRRE DAHL
Lokalradioene har den mest markante endringen på ukesrapporten fra TNS Gallup. Fra uke 4 til uke 5 har markedsandelen for lokalradioene totalt gått ned fra 12 til bare 8 %. Men, på den annen side er den daglige oppslutningen uforandret. Storbyradioen er stabil på 6 %, mens Jærradiogruppen er stabil på 3 %.

P4 går fram 1 % i markedsandel til 22 %, mens oppslutningen holder seg stabil, også den på 22 %. Kanal 24 har ingen endring i det hele tatt, med en markedsandel på 5 og en oppslutning på 8 %.

NRK har økt sin markedsandel med 1 % til 63 i uke 5, men NRK P1 har mistet 2 % i daglig oppslutning til 40 %. P2 og P3 er helt stabile på henholdsvis 8 og 10 %.



 Se også:

Capital Fm tilbake på toppen - nesten
02.02.06

 Søk i Radionytt:


powered by FreeFind

 Nyhetsbrev

Hold deg oppdatert med radionytt.no,s nyhetsbrev.

NYHETSBREV

 Tips oss:

Har du et nyhetstips?

Post@radionytt.no