|
|
|
|
Nyheter - Innenriks: |
TILBAKE TIL.....INNENRIKS 2006
SISTE NYTT...INNENRIKS
UTENRIKS
|
Kanal 24 styrker salgsavdelingen
Kanal 24 har tro på reklamehøsten og styrker markedsavdelingen, blant annet med to nyansettelser.
| |
|
RADIONYTT.NO - 30.08.06 - KYRRE DAHL
Pressemelding: Selv om Mio-tallene viser en generell nedgang i
omsetning på radio, øker Kanal 24. Kanal 24 tror at etterspørselen etter radio generelt
vil ta seg opp utover høsten og neste år. Dette skyldes blant annet innføringen av de elektroniske målingene av lyttertall, PPM, som gjør at annonsørene vet mer konkret hva de faktisk får i en radiokampanje. Radio har blitt et mye sikrere media å kjøpe.
Kanal 24 har derfor denne høsten ansatt to nye Key Account Managere. Nina Grannes som startet 1. august, har blant annet fartstid fra Radio 1. Den siste ansatte er Geir Lamo som starter 1. september. Geir vært blant annet markedssjef i Kort Sagt, og kommer nå fra Discovery Network Nordic hvor han var Key Account Manager og var ansvarlig for etableringen av Discoverys kontor i Oslo.
I tillegg kommer Elisabeth Berger tilbake 1. september etter ett års barselpermisjon.
Vil du høre mer på radio? - Kjøp radio her!
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|