Kanal 24 hadde en markedsandel på 4,1 % i uke 43. Vi må
helt tilbake til uke 33 for å finne lignende markedsandeler for Kanal24. Uke 42 hadde
kanalen bare 3,1 % markedsandel. Oppslutningen økte også fra 10,6 til 10,9 %
For en gangs skyld var Kanal 24 større i markedsandel enn Storbyradioen, som hadde
en markedsandel på 3,3 %, opp 0,1 fra uka før. Storbyradioen er fortsatt størst i oppslutning,
med 11,2 %, opp 0,2 % fra uka før.
P4 økte sin markedsandel fra 26,4 % til 27,5 %, mens NRK P1 mistet en god del fra
57,8 til 55,0 % markedsandel. P1 hadde også en nedgang i oppslutning fra 50,5 til 49,8 %.
P4 var stabil på 35,0 %. NRK P3 tapte en god del oppslutning i uke 43 og gikk fra 12,0
til 10,2 %, som er høstens dårligste tall for P3.
|