|
Lyttertall: |
TILBAKE TIL.....LYTTERTALL
SISTE NYTT...INNENRIKS
UTENRIKS
|
Uke 46, 2006: Nok en god uke for Kanal 24
Kanal 24 kan skilte med høstens beste uke to uker på rad. NRK
P3 hadde også en god uke, viser tall fra TNS Gallup.
| |
|
RADIONYTT.NO - 27.11.06 - KYRRE DAHL
Kanal 24 beholdt (nesten) sin markedsandel på 4,3 % fra uke 45.
I uke 46 ble det 4,2 %, og de to siste ukene er dermed de beste siden sommeren.
Samtidig gikk oppslutningen for Kanal 24 opp fra 11,1 % til 11,9 %, og det er også
høstens beste tall.
P4 er stabil på 27,5 % markedsandel, mens P1 gikk litt opp igjen etter dårlige tall
uka før. NRK P2 fikk høstens dårligste markedsandel på 4,2 % og er for første gang jevnstor med
Kanal 24. Storbyradioen gikk litt ned igjen til 3,0 % markedsandel, også det høstens
dårligste tall. NRK P3 har grunn til å glede seg over oppgang både i markedsandel og oppslutning.
MARKEDSANDELER UKE 46 i %: ( I parentes - uke 45 - uke 44 - uke 43)
NRK TOTALT - 65,1 - (64,9 - 64,1 - 65,1)
NRK P1 - 55,4 - (54,5 - 53,0 - 55,0)
NRK P2 - 4,2 - (5,6 - 6,0 - 5,6)
NRK P3 - 5,4 - (4,8 - 5,1 - 4,5)
P4 - 27,5 - (27,5 - 28,5 - 27,5)
Kanal 24 - 4,2 - (4,3 - 3,7 - 4,1)
Storbyradioen - 3,0 - (3,1 - 3,7 - 3,3)
Kilde: TNS Gallup
|
|
| |