|
|
|
|
Nyheter - Innenriks: |
TILBAKE TIL.....INNENRIKS 2007
SISTE NYTT...INNENRIKS
UTENRIKS
|
Radio 3.0 på Radiodager
Hvordan kan innholdsleverandører og reklamebransjen utnytte Radio 3.0 bedre? Mark Barber gir svarene på Radiodager
|
|
|
- RADIONYTT.NO - 20.06.07 - Kyrre Dahl
Fra radiodager.no: Radio har utvidet nedslagsfeltet dramatisk de senere år: lytterne våre hører radio på mobiltelefon, via mediesenteret i stua, laptopen, TV eller mP3-spilleren for å nevne noen av de nye plattformene. Hvordan kan innholdsleverandører og reklamebransjen utnytte Radio 3.0 bedre? Mark Barber har svarene.
Radio formidler ofte en spontanitet og inviterer til følelser og interaktivitet. Barber mener de nye plattformene gjør at radioens potensiale er større enn tidligere, men vi vet bare ikke hvordan vi skal utnytte det maksimalt.
Mark Barber har siden 2001 arbeidet for Radio Advertising Bureau (RAB) i London - senest som Planning Director. Før ansettelsen på RAB, arbeidet han som Media Planner i 18 år. Mark Barber er en flittig skribent og foredragsholder. Han har skrevet bøkene ”Understanding Radio”, ”The Brand Conversation Medium” og ”Radio Advertising Effectiveness for Dummies”.
Mark Barber holder disse foredragene under årets radiodager:
torsdag 20.09: 13:30 - 14:30: Radio 3.0 – radioinnhold i alle medier!
Kilde og Foto. Radiodager
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|