Radio 1 og deres samarbeidspartnere gleder seg helt sikkert over at høsten er kommet. I uke 34, som er den første hele uka for mange skoler og arbeidsplasser, klarte Storbyradioen å nesten doble sin markedsandel. Tall fra TNS Gallup viser at Storbyradioen hadde en markedsandel på 3,0 % i uke 34 mot 1,7 uka før. Uke 34 er den beste uka siden før sommeren for Radio 1 og co.
Samtidig går Kanal 24 ned, etter svært bra tall i forrige uke. En markedsandel på 4,7 % i uke 34 er lite mot 7,3 % i uke 33, men det var heller forrige ukes tall som var unormale. P4 går opp denne uka, med over 2 prosentpoeng til en markedsandel på 21,8 %.
Forandringene er små for NRK-kanalene. P1 er stabil på 58,4 %. P2 er stabil på 4,3 %, mens P3 har en tilbakegang i uke 24 til 5,2 %. Den daglige oppslutningen følger sånn nogenlunde forandringene i markedsandeler.
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker
imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt