NRK P1 hadde i uke 39 en markedsandel på 60,3 %. Det er opp 0,6 prosentpoeng fra uka før, viser ukesrapporten fra TNS Gallup. Men ,den daglige oppslutningen gikk ned fra 52,4 % til 50,2, som er høstens dårligste oppslutning for NRK P1.
P4 går litt fram til 23,0 % markedsandel, som er høstens nest beste markedsandel. P4 går samtidig opp også i oppslutning til relativt gode 30,7 %. Storbyradioen taper mest og går ned fra 2,8 til 2,0 % markedsandel, høstens dårligste andel, men bedre enn i sommer.
Kanal 24 holder seg på 5-tallet og går noe opp, til 5,3 % i markedsandel, men oppslutningen gikk ned til 9,0 %, som er høstens dårligste oppslutning for Kanal 24. NRK P2 og P3 holder seg stabilt, med henholdsvis 3,6 og 4,0 % markedsandel.
|
|