P4 oppnådde en markedsandel på 21,2 % i den siste ukesrapporten fra TNS Gallup. Det er årets beste
uke for P4 og den første over 20 % på lenge. Uka før hadde P4 en markedsandel på bare 19,2 %. Oppslutningen
holder seg rimelig stabil på 29,3 % i uke 6.
Det ble en heller dårlig uke for Kanal 24, med bare 3,1 % markedsandel, mor 3,7 % uka før.
Det er en tangering av årets dårligste uke for Kanal 24. Storbyradioen holder sin andel stabil på 2,4 %.
NRK P1 hadde en liten nedgang i uke 6 til 62,6 % markedsandel, årets klart dårligste uke for P1 målt i andel, men oppslutningen holder
seg godt på 53,4 %. Både P2 og P3 fikk en oppsving målt i oppslutning, men i andeler gikk det litt ned for
begge kanalene.
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker
imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt