Uke 11 ble en av årets beste for P4. En markedsandel på 21,9 % er hele 3,6
prosentpoeng bedre enn uka før, mens P1 i samme uke mistet 2,4 prosentpoeng og fikk en markedsandel på 60,2 %.
Det betyr at uke 11 ble en av de dårligste ukene i 2008 for P1, som likevel ikke trenger å bekymre seg for
å miste ledertrøya med det første.
For de andre kanalene er det bare mindre endringer. Kanal 24 går litt tilbake til en markedsandel på
4,2 %, og det samme gjelder P2 og P3 som får markedsandeler på henholdsvis 4,2 og 7,0 %. Storbyradioen holder
seg helt stabil på 2,2 %. Tallene er hentet fra TNS Gallups ukerapport og gjelder siste uke før påske.
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker
imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt