Londons største kommersielle radiostasjon Heart Fm 106,2 har satt i gang en
ny annonsekampanje til en verdi av 700 000 pund, eller 7 millioner norske kroner. For mer enn årsomsetningen
i en middels norsk lokalradio er poenget å markedsføre en stor konkurranse i morgenshowet.
Jamie Theakston og Harriet Scott er allerede de mest populære morgenvertene i London blant de kommersielle
stasjonene, men det kan hende at de legger konkurrentene, som Capitol og Magic, enda lenger bak seg når de nå
skal gi bort luksusferier for mange tusenvis av kroner.
Kampanjen skal gå på alle de store TV-kanalene i Storbritannia. Engelske markedsmagasiner kaller
kampanjen en "Above the line - campaign" og det er den første slike etter at Nicola Thompson har
overtatt som markedsdirektør for Global Radio ( som eier Heart og en rekke andre stasjoner )
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker
imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt