Radio NRJ feirer ti år i Norge og bretter opp ermene for å vinne enda flere
trofaste lyttere i storbyene. - Med en profilkampanje på tv og internett ønsker vi å profilere oss blant
unge mennesker, sier adm. direktør Richard Mazeret.
En nyprodusert reklamefilm for NRJ blir sendt på tv-kanalene TV3, Viasat4 og MTV med jevne mellomrom hver
dag i tre uker. - Filmen er produsert for å vise artistene og musikken som lytterne forbinder oss med, og
fortelle hvor vi er på lufta, sier Mazeret.
- På Norges største nettavis, VG.no, er NRJ til stede med en visuelt lett gjenkjennelig link til vår
populære webradio på nrj.no. Her kan flittige og nysgjerrige nettbrukere bli kjent med de syv unike
NRJ-kanalene som er lansert i løpet av det siste halve året: NRJ Pop, NRJ Hot, NRJ Dance, NRJ R’n’B, NRJ Hip Hop,
NRJ Rock og NRJ Norsk – i tillegg til originalene av NRJ og Klem FM.
-Den nye profilkampanjen skal gjøre oss mer synlig i mediebildet i jubileumsåret. I løpet av ti år har
vi blitt en del mediebildet i storbyen og en del av hverdagen for mange unge mennesker. Vi ønsker at enda
flere skal bli kjente med musikken, programmene og ikke minst de populære programlederne våre,”
NRJ satser målbevisst på de redaksjonelle ressursene i kanalen, og byr på flere nykommere i redaksjonen.
”I løpet av den siste måneden har vi ansatt tre personer i redaksjonen – to programledere og en webmaster.
Nå søker vi dessuten etter en ny programleder, som skal forsterke vårt populære morgenshow på hverdagene.
Denne satsingen vil styrke det redaksjonelle produktet vårt ytterligere i fremtiden,” sier Mazeret.
NB: For ledig stilling i Energy/NRJ klikk på annonsen til høyre
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker
imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt