Oppgangen fortsetter for Radio Norge, med nye lytterekorder. I uke 22 oppnådde kanalen
en markedsandel på 9,3 %, ifølge tall fra TNS Gallup. Det er opp 0,6 prosentpoeng fra uka før, som også var
rekord, men da bare 0,1 prosentpoeng bedre enn uka før det igjen.
Også NRK P1 gikk opp i uke 22, etter en særdeles dårlig uke uka før. P1 gikk opp fra
53,9 % til 55,9 % markedsandel. P4 gikk ned fra 23,1 til 21,3 %, som er P4 nest dårligste uke siden
Radio Norge kom på lufta. P3 er stabil på 6,4 %, mens P2 går såvidt ned til 4,3 %. Storbyradioen går også litt ned til 2,2 % markedsandel.
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker
imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt