Etter flere uker med veldig gode markedsandeler for P4 er vi mer
tilbake til det "normale" i uke 32. P4 går tilbake til 22,8 % markedsandel, som fortsatt er litt høyere enn i ukene før
sommeren. NRK P1 går opp til 57,4 % markedsandel, som også er litt bedre enn før sommeren.
Vårens rakett, Radio Norge, går derimot litt tilbake etter ferien, og er litt under vårens høyder, med en
markedsandel på 8,3 %. Storbyradioen faller stygt, ned til bare 1,5 % markedsandel, som er den dårligste uka
for Radio 1 og co på lenge.
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker
imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt