Radio Norge og Toyota ønsker å få lytterne til å tenke miljø. Derfor har de inngått en ”uvanlig” samarbeidsavtale, med miljø som stikkord.
Morgen og ettermiddag i 2009 leverer Radio Norge og Toyota tips om hvordan du kan bli mer miljøvennlig.
”Dette er en avtale som gir oss i Radio Norge mulighet til å være med på å sette fokus på en så viktig sak. Jo flere som tenker miljø jo bedre. Med alle de lyttere Radio Norge når har vi nå sammen med Toyota mulighet til å sette fokus på dette. Vi er veldig glade for at Toyota har vist oss denne tilliten og at vi har de samme verdier”, sier kommersiell direktør – Jan Karlsen i SBS Radio Norge AS.
”Ofte setter debatten om bærekraftig mobilitet, - utviklingen av den optimale miljøbilen – og et bedre miljø opp mot økonomisk og industriell vekst. Mange tenker: Du kan bare ha det ene eller det andre, ikke begge deler. Det ligger i Toyotas natur å jobbe hardt når de blir konfrontert med slike utfordringer, Toyota forsøker å oppnå begge deler og mer! Derfor har vi valgt å gå inn dette samarbeidet med Radio Norge, som har de samme verdiene som oss. Radio Norge er en spennende samarbeidspartner for oss når budskapet vårt skal frem til Norges befolkning” sier Håkon Tveten Eriksen Markedssjef i Toyota Norge AS.
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker
imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt