P4 fosser fremover på de siste lyttertallene fra TNS Gallup. I uke 22 oppnådde P4
en markedsandel på 26,0 %. Det er en soleklar årsbeste, og klart over de aller fleste ukene i fjor. Det er også
en fremgang på 2,1 prosentpoeng fra uka før. Bortsett fra en liten nedgang i uke 21, har P4 gått konstant fremover de
siste to månedene.
Samtidig går NRK P1 nå kraftig tilbake. For tre uker siden ble den "magiske" barrieren på 50 % brutt på vei nedover, og
siden har det bare gått en vei. I uke 22 hadde P1 en markedsandel på 48,4 %, ned 0,1 prosentpoeng fra uka før.
Radio Norge går litt ned igjen, etter knalltall i uke 21. I uke 22 ble det mer normale 10,5 % markedsandel for
Radio Norge, ned 2,1 prosentpoeng fra uka før. For de andre kanalene er det bare mindre endringer.
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker
imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt