NRJ Norge har ansatt PR-mannen Joachim S. Knutsen for å håndtere markedsaktivitetene for sine stasjoner. NRJ har ni nye konsesjoner fra 01.01.09, som blant annet betyr at Radio NRJ får 24 timers sendetid også i Oslo.
- Med store omveltninger i det norske radiomarkedet vil det være essensielt å synliggjøre seg i størst mulig grad. Vi føler at Joachim vil være et meget positivt tilskudd til NRJ, både på bakgrunn av tidligere erfaring og kontaktnettverk, sier Richard Mazeret, adm dir. i NRJ Norge.
- Jeg gleder meg utrolig mye til å sette i gang. NRJ er et fantastisk brand jeg har god kjennskap til fra tidligere. NRJ går en meget spennende tid i møte med nye attraktive konsesjoner fra nyttår – dette vil by på store muligheter og tilsvarende utfordringer.
Det blir veldig spennende å jobbe med et internasjonalt radio-brand av NRJ’s kaliber, sier Joachim S. Knutsen, påtroppende markedssjef i NRJ
Joachim har bakgrunn fra et utvalg markedsrettede stillinger med merkevarenavn som Absolut Vodka, Black & Decker, Wrigleys og Puma. Joachim kommer fra det nordiske PR-byrået Star Public Relations hvor han har vært med å etablere den norske avdelingen.
- Vi er svært glade for å få med oss en erfaren PR- og markedsmann som Joachim på laget. Vi ser frem til et givende samarbeid, sier Mazeret.
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker
imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt