Digitalradio Norge har lansert kampanjen og nettsiden jatilradio.no. Dette er en kampanje der
målet er å spre kunnskap om fordelene ved digitalradio og sette radioens fremtid på dagsorden, heter det i en pressemelding.
- Dette er en dugnad for radioens fremtid, og mange i radiobransjen har raust stilt betydelige ressurser til
disposisjon, sier Ole Jørgen Torvmark, daglig leder i Digitalradio Norge AS. I tillegg til radioreklame blir det også
sendt ut TVspots i august og september.
På kampanjesiden www.jatilradio.no ligger bakgrunnsinformasjon for de som vil vite mer om digitalradio.
Her finner man også ”Ja!-knappen”, koblet til et telleverk som viser hvor mange lyttere som til enhver tid har sagt ”Ja!”.
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker
imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt