Radio Norge gjør det svært bra på de siste PPM-tallene som er offentliggjort av TNS Gallup.
11,6 % markedsandel er forsåvidt årets beste tall, men det er andre gang i år at Radio Norge oppnår denne andelen. Det er en
oppgang på 0,7 prosentpoeng sammenlignet med uka før.
P4 har derimot en årets dårligste uker. med bare 18,4 % markedsandel i uke 39 er det bare såvidt P4 holder seg unna
årsverste. Det er en nedgang på 1,1 prosentpoeng. P1 er derimot igjen på en opptur, etter en dipp under 50-tallet for noen uker siden.
I uke 39 hadde P1 en markedsandel på 54,3 %, mot 53,8 % uka før.
På lokalradiosiden holder P5 seg i et høyt terreng, med 1,8 % markedsandel i uke 39, opp 0,1 sammenlignet med uka før.
Metro Storby går opp 0,2 til 1,3 %, mens Storbyradioen holder seg stabil på 0,9 og NRJ får en nedtur til 0,5 % markedsandel.
NRK P2 går opp 0,6 til 5,9 % og P3 går ned 0,7 til 5,3 %.
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker
imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt