Det er nesten en rekord i seg selv, men fra uke 47 til uke
48 har det skjedd svært lite på lyttertallene fra TNS Gallup. NRK P1 går ned 0,2 prosentpoeng, mens
P4 og Radio Norge begge går opp 0,2 prosentpoeng. Mens NRK P3 går mest frem på PPM-tallene denne gangen,
med en markedsandel på 5,7 % ( opp 0,4 ) P2 går såvidt tilbake.
For lokalradioene er det Metro Storby som er størst med 1,7 % markedsandel. Det er en tilbakegang
på 0,3 prosentpoeng på PPM-tallene. NRJ, P5 og Storbyradioen er alle på 0,9 % markedsandel. Det er såvidt ned
for Storbyradioen og såvidt opp for de to andre. Sånn sett er det NRJ som har den beste trenden av de
tre sistnevnte lokalradiokjedene.
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker
imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt