Det er bare få dager igjen til årets store europeiske radiokonferanse Radiodays Europe i Berlin, som starter søndag.
Det er ikke bare tradisjonell radio som står på programmet i år. Både Spotify og Twitter holder en session og Dan Biddle (bilde) mener Twitter er "talkspot for radio"
I programmet heter det følgende om denne sesjonen: "When people talk about you, you know you have touched something.
The challenge is to create engaging content and services that brings audiences closer to the shows they love, and stimulate them to share and discuss with their friends.
Awardwinning social media campaigner Dan Biddle works closely with broadcasters and production companies on how we can use the Twitter platform to make this happen."
Fra Spotify stiller Ross Adams – European Sales Director, som debatterer med Larry Rosin – Edison Research, President og Denis Florent – Radioformat
Omtalen sier: "Should radio stations be working together with online music platforms, like Spotify and Deezer? Are there opportunities for collaboration -
or are they simply competition?
In this high-powered and stimulating session, you will:
Find out Spotify’s plans for the next 12 months and hear what they really think about radio.
Discover how streaming services impact radio today - and what we can expect tomorrow.
Hear real world examples of what happens when you ‘sleep with the enemy’.
We have rounded up some of the most skilled and experienced veterans from both sides of the trenches, so expect an entertaining and useful session with some of the world’s leading experts.
SISTE NYTT: Konferansen er nå utsolgt, med godt over 1000 deltagere fra en rekke land.
Det blir i alt 50 sesjoner over to fulle dager 18. og 19. mars, i tillegg til workshops på søndag 17. mars. Radionytt.no er offisiell media partner for Radiodays Europe 2013 og
vil følge både det som skjer før og under konferansen, på web og sosiale medier.
Les mer om programmet HER På den linken står det også informasjon om påmelding.
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker
imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt