I anledning av at Silje Stang er tilbake som programleder for P4s Radiofrokost, har kanalen kjørt
i gang en stor markedskampanje. Det skal bli vanskelig for folk å unngå å få med seg hvem som er programledere i P4s
Radiofrokost i noen uker fremover.
Kampanjebudskap: Silje Stang – Norges hyggeligste B-menneske er tilbake i P4s Radiofrokost.
Kampanjen har en mediemix bestående av TV (TV2, SBS-kanalene, MTG-kanalene + Fox) med tradisjonelle spoter +
TRP-sponsorat der frokostgjengen dubber sin egen sponsplakat (har ikke sett dette grepet i andre kampanjer),
samt utendørs, print og digitalt.
- I kampanjeplanleggingen har vi fokusert på å følge lytterens mediedøgn, forteller markedssjef i P4, Charlotte Førli. - Digitalt + TV om morgenen, utendørs
og kollektivtrafikk for å treffe folk på vei til og fra jobb, TV morgen + kveld, og tung tilstedeværelse på digitale
flater i relevante perioder på døgnet hvor radiolyttingen er høy. Våre egne kanaler er selvsagt også viktige i
mediemixen, sier Førli.
Kampanjen er utarbeidet i samarbeid med Try, teamet består av Lars-Kristian Harveg og Jonas Grønnern,
konsulent Eivind Moe og prosjektleder Cecilie Thue. Filmene er produsert av Go Happy.
Fra pressemeldingen om at Silje er tilbake:
Etter å ha jobber i P4 i 17 år sluttet Stang i 2012 for å bli programleder på heltid i TV2. Hun sa allerede
den gang at hun så for seg muligheten av å returnere til radio. 1. september var hun tilbake i P4s Radiofrokost
som programleder sammen med Bjørn Faarlund og Daniel Høglund. Stang erstatter morgenfuglen Victoria Bryde som
snart skal ut i svangerskapspermisjon.
Silje innrømmer at hun har savnet å jobbe i radio. – Det har vært fint å jobbe med TV, men jeg har alltid
syntes at TV-jobbing er best i kombinasjon med radio.
Silje Stang har alltid vært et B-menneske. Likevel er hun nå veldig glad for at det nettopp er morgenflaten
hun skal jobbe med. - Det er en helt spesiell atmosfære i P4s Radiofrokost, sier hun. Det var der jeg avsluttet sist,
så det er helt topp å være tilbake. – Dessuten gleder jeg meg veldig til å jobbe med Bjørn og Daniel fremover,
avslutter hun.
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker
imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt