FØLG OSS PÅ        

site search by freefind

  Forsiden
  Nettradio
  Podcast
  In English
  Lyttertall
  Radionavn
  Kommentarer
 
Radioreklame
  Informasjon
  Kontakt
  Annonse-info
  Nyhetsbrev
  Nyhetsfeed

KATEGORIER:

  NRK
  P4-gruppen
  Bauer Media
  Lyd/Bilde
  Lokalradio
  Utenriks
  Podkast
  Diverse
  Økonomi
  Radiodager
  Utstyr
  Politikk


JULERADIO ÅRET RUNDT


LYTTE TIL RADIO


Stor oversikt over Billig forbrukslån,, beste kredittkort og gyldige rabattkoder finner du hos Nettavisen.


Reiselysten? Få reisetips via reisebloggen Ja, det er mulig!erdetmulig.no

  MARKEDSFØRING:
Finn til topps i desember
Try/Apt gikk til topps i Sølvmikken for desember

Mer om Markedsføring


RADIONYTT.NO - 26.01.15 - KYRRE DAHL


Try/Apt gikk til topps i Sølvmikken for desember med en julegave-relatert kampanje for Finn.no

Sølvmikken kårer månedlig det beste som bli laget av radioreklame her i landet, og i årets siste måned var det altså Finn.no som gikk av med seieren med en kampanje om hvor lett det kan være å kvitte seg med julegaver man ikke vil ha.

Noen julegaver er jo som kjent finere enn andre, og gaver man setter mindre pris på blir gjerne stående og samle støv. Men løsningen på problemet er like enkel som den er grei: selg eller gi dem bort på Finn.no!

Juryen lot seg sjarmere av radiospotene, og konkluderte etter gjennomlytting med at dette var "short and sweet". - Relevant, enkel og kul ide, uttaler juryen, og legger til at det er gøy at pakke-opp-grepet kan oppleves som nytt og underholdende.

Kreativt team hos Try/Apt er Anders Holm, Sebastian Prestø, Martin Thorsen og Henrik Hagelsteen. Det er Verdens Sterkeste Mann som har produsert spotene for radio.

Andre og tredjeplassen i Sølvmikken for desember gikk til henholdsvis LOS & CO med en kampanje for TV2, og til Try med en kampanje for Djuice.

Sølvmikken er en utmerkelse som deles ut av P4 og Kreativt Forum hver måned. Formålet med prisene er å hedre og inspirere de reklameskaperne som utvikler årets beste radioreklamearbeider. Alle Sølvmikkvinnerne går videre til Gullmikken, radiobransjens årlige prisutdeling som arrangeres i oktober hvert år. Gullmikkens formål er å vise det beste av kreativ kommersiell radiokommunikasjon i Norge. Gullmikken skal bidra til å heve ambisjonsnivået og inspirere den enkelte utøver til kreativitet, kreativ problemløsning, nyskapning og fornyelse.

Kilde og foto: Pressemelding

Se også: Delte sølvmikken i oktober

Kommenter gjerne denne saken på vår: Facebook-side

  SISTE NYTT FRA RADIONYTT.NO:
 NYHETSBREV:
Meld deg på vårt nyhetsbrev
Få nyheter fra radionytt.no rett i din innboks, helt gratis.
Les mer...
  LYTTERTALL:
Diverse lyttertall
Her finner du lyttertall for riksradio, lokalradio og utlandet.
Les mer...




 PERSONVERN:
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt
 NYHETSBREV:
Meld deg på
Få nyheter fra radionytt.no rett i din innboks, helt gratis.
Les mer...
  REKLAMEPRODUSENTER:
Radioreklame
Vår fyldige liste over stemmer og produsenter.
Les mer...
  SPILLELISTER:
Hvilken låt?
De hva og hvem som spilles på radio.
Les mer...
  RADIONYTT.NO IN ENGLISH:
News in English
Stories from the Norwegian radio industry, in English
Read more....
 TVNYTT.NO:



MER FRA TVNYTT.NO