FØLG OSS PÅ        

site search by freefind

  Forsiden
  Nettradio
  Podcast
  In English
  Lyttertall
  Radionavn
  Kommentarer
 
Radioreklame
  Informasjon
  Kontakt
  Annonse-info
  Nyhetsbrev
  Nyhetsfeed

KATEGORIER:

  NRK
  P4-gruppen
  Bauer Media
  Lyd/Bilde
  Lokalradio
  Utenriks
  Podkast
  Diverse
  Økonomi
  Radiodager
  Utstyr
  Politikk


JULERADIO ÅRET RUNDT


LYTTE TIL RADIO


Stor oversikt over Billig forbrukslån,, beste kredittkort og gyldige rabattkoder finner du hos Nettavisen.


Reiselysten? Få reisetips via reisebloggen Ja, det er mulig!erdetmulig.no

  MARKEDSFØRING:
Jernia sang seg til topps i januar-Sølvmikken
Anti og Sagveien Resort rappet seg fram til toppen

Mer om Markedsføring


RADIONYTT.NO - 03.02.15 - KYRRE DAHL


Anti, Sagveien Resort og kunden Jernia sang og rappet seg fram til toppen av seierspallen i radioreklamekonkurransen Sølvmikken for januar 2015.

Sølvmikken kårer månedlig det beste som bli laget av radioreklame her i landet, og Anti nådde toppen av pallen i Sølvmikken i januar – og det på første forsøk! Kampanjen består av to snakkesyngende spoter som satte juryen i god stemning.

- Jøss, et sanggrep vi ikke har hørt før, uttaler juryen begeistret. Og fortsetter: - Jernia vil fortelle oss at de nå har salg, og da er det befriende at det nettopp er det de gjør, uten for mye pushing og priser. Juryen får litt Grandiosa-følelse, og enkelte kan rapportere om at familien danset da spotene ble spilt i stua.

Det kreative teamet bak kampanjen besto av Erik Heisholt i Anti, og Jon Iver Helgaker i Sagveien Resort.

Andre- og tredjeplassen i Sølvmikken for januar gikk til henholdsvis DDB for en Netcom-kampanje, og til Los & Co for en kampanje for Stabburet. Begge disse – i likhet med vinnerkampanjen – er produsert av Sagveien Resort.

Sølvmikken er en utmerkelse som deles ut av P4 og Kreativt Forum hver måned. Formålet med prisene er å hedre og inspirere de reklameskaperne som utvikler årets beste radioreklamearbeider. Alle Sølvmikkvinnerne går videre til Gullmikken, radiobransjens årlige prisutdeling som arrangeres i oktober hvert år. Gullmikkens formål er å vise det beste av kreativ kommersiell radiokommunikasjon i Norge. Gullmikken skal bidra til å heve ambisjonsnivået og inspirere den enkelte utøver til kreativitet, kreativ problemløsning, nyskapning og fornyelse.

Kilde og foto: Pressemelding

Se også: Finn til topps i desember-Sølvmikken

Kommenter gjerne denne saken på vår: Facebook-side

  SISTE NYTT FRA RADIONYTT.NO:
 NYHETSBREV:
Meld deg på vårt nyhetsbrev
Få nyheter fra radionytt.no rett i din innboks, helt gratis.
Les mer...
  LYTTERTALL:
Diverse lyttertall
Her finner du lyttertall for riksradio, lokalradio og utlandet.
Les mer...




 PERSONVERN:
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt
 NYHETSBREV:
Meld deg på
Få nyheter fra radionytt.no rett i din innboks, helt gratis.
Les mer...
  REKLAMEPRODUSENTER:
Radioreklame
Vår fyldige liste over stemmer og produsenter.
Les mer...
  SPILLELISTER:
Hvilken låt?
De hva og hvem som spilles på radio.
Les mer...
  RADIONYTT.NO IN ENGLISH:
News in English
Stories from the Norwegian radio industry, in English
Read more....
 TVNYTT.NO:



MER FRA TVNYTT.NO