Statoil Fuel & Retail er de første som tar i
bruk fargeskjermene i moderne DAB-radioer med både heldekkende annonser og mindre bannere. Det melder Kampanje.
- Dette er første gang dette gjøres i Norge og, så vidt vi kjenner til, i verden, sier kundedirektør i Starcom, Einar Stolpe Karlsen.
Starcom har inngått et samarbeid med P4 Gruppen om dette.
- Denne nye annonseplasseringen er helt unik, og på et sted og tidspunkt der annonsøren kan dominere forholdsvis alene.
Lytteren koser seg med god radio i bilen og er ofte svært nær en kjøpsmulighet, sier salgsdirektør i P4, Trond Killingstad til Kampanje
De visuelle budskapene på P4s DAB-kanal går med 24 sekunders rotasjon og Statoils reklamebudskap vil inngå i en miks
av program- og låtinformasjon, værmeldinger og annet redaksjonelt innhold fra P4. Budskapene kan tidsstyres, slik at lytteren får forskjellige budskap til forskjellige tider av døgnet.
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker
imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt