En kampanje for Mercedes-Benz varebiler laget av Futatsu Industries stakk av med seieren i radioreklamekåringen Sølvmikken i januar.
Det er både schwung og snert over Futatsus nye spotter for Mercedes-Benz varebiler, noe sølvmikkjuryens begrunnelse reflekterer:
– Disse slampoesi-aktige spottene setter man garantert pris på hvis man kjører varebil. Og hvis man ikke kjører varebil. Dette er reklame som flyter inn i øra med rim og raske vendinger, morsomme overraskelser og presise korrigeringer. Godt produsert, glitrende tekstarbeid og gøyal voice. Kvalitet i arbeid, som de sier. Vi gratulerer Mercedes med årets første Sølvmikk, sier juryen.
Sigurd Solberg og Kristoffer Roppen hos Futatsu Industries er det kreative teamet bak kampanjen, og spottene er produsert av Både Og Radiobyrå.
Både andre- og tredjeplassen i Sølvmikken for januar gikk til Anorak for deres radiokampanjer for henholdsvis Dagens Næringsliv og Storebrand.
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker
imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt