P4-gruppen var vinneren på lyttertallene i uke 35. Den totale radiolyttingen gikk litt ned, og P4-gruppen var den den eneste av aktørene som gikk oppover.
Bauer Media hadde derimot en dårlig uke. Ikke bare tapte kanalen mest av alle målt i oppslutning, de gikk også på en smell i markedsandeler. Kanalvis gikk P5 Hits forbi Radio Norge, som nå er nummer sju i Norge.
LYTTERTALL, UKE 35 (uke 34 - uke 33 ), daglig oppslutning i %:
RADIO TOTALT: 62,9 - (63,6 - 62,0)
NRK ALLE: 41,6 - (42 - 41,2)
P4-GRUPPEN: 25.4 - (25,1 - 24,9)
BAUER MEDIA: 14,2 - (15 - 14,6)
De største kanalene:
NRK P1: 26,1 - (25,9 - 25,5)
P4: 13,6 - (14 - 13, 8)
NRK P2: 6,8 - (6,7 - 6,7)
NRK P1+: 6,5 - (6,7 - 6,4)
NRK P3: 5,7 - (6,0 - 5,4)
P5 HITS: 5,0 - (4,9 - 5,1)
RADIO NORGE: 4,7 - (5,2 - 4,9)
Markedsandeler:
NRK TOTALT: 65,7 - (64,6 - 66,0 )
P4-GRUPPEN: 24,4 - (23,9 - 23,1)
BAUER MEDIA: 9,9 - (11,5 - 11,0)
SE OGSÅ:
Lyttertallene uke 34, 2019
Si din mening på vår: Facebook-side
Kilde: Nielsen Media Research
|
|