Det er utskiftninger på gang i NENT Group og nå er det klart at markedsdirektør i P4, Charlotte Førli, er en av de som forlater kanalen. Hun kom til P4 i 2013.
Ifølge Kampanje var Førli blant annet sentral i markedsføringen av P4 under det store digitaliseringsprosjektet av norsk kommersiell radio i 2017, da riksradioene forlot FM-nettet.
- Ja, det stemmer at jeg har sluttet i P4. Utover det har jeg ingen kommentar, sier Førli til Kampanje. Hun opplyser at hun ikke har bestemt seg for hva hun vil gjøre videre.
Førli har vært sentral i arbeidet med å løfte merkevaren P4 og ikke minst i forhold til å bygge kjennskap rundt alle våre nye kanaler. Jeg ønsker henne lykke til og alt godt, sier P4-sjef Kenneth Andresen til Kampanje.
Flere har sluttet i både P4 og NENT Group de siste ukene, det er snakk om en nedbemanning på 45 årsverk i gruppen og 6 til 7 årsverk som forsvinner i radiodelen.
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker
imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt