TV 2 styrker satsingen på underholdnings- og kjendisnyheter. God kveld Norge skal lages hver dag hele uka og Niklas Baarli og Marte Bratberg blir en del av redaksjonen.
Baarli og Bratberg skal lage kjendis-innhold som publiseres gjennom hele uka på TV2.no, mens Dorthe Skappel som vanlig skal lede helge-sendingen på TV 2.
Niklas Baarli har vært programleder på radio i en årrekke, og har i sommer også vært å se i NRKs sommersatsing på tv. I august er han på plass i nye «God kveld Norge» på TV2.no.
- Det er jo så sinnssykt gøy å være en del av den nye «God kveld Norge»-satsingen. Det er som å gå inn i levende historie. «God kveld Norge» er et eventyr – og så får jeg være med på det eventyret. Du kan kalle meg Askeladden, sier han og fortsetter:
- Jeg håper kjendisene er gærnere enn noen gang, og gleder meg til å vite alt kjendissladderet før alle andre, det var derfor jeg sa ja. Jeg er en skikkelig sladre-tante, du aner ikke. Så nå gleder jeg meg til å komme i gang.
Marte Bratberg, har også lang erfaring fra radio og tv og jobber nå i morgenshowet i NRJ. - Det er veldig gøy å være en del av satsingen til «God kveld Norge». Jeg har jo sett på Dorthe i alle år, så det at man skal få være en del av det teamet er jo kjempegøy, sier Bratberg.
Hun ser fram til å jobbe med sin nye makker. - Jeg tror det blir veldig gøy å jobbe med Niklas. Jeg kjenner ham jo ikke, men jeg vet at vi begge har vokst opp med camping, så jeg tenker det er et ekstremt godt utgangspunkt, sier Marte med et smil.
- Og så elsker jeg reality-TV, og jeg elsker kjendiser - norske og utenlandske - så å kunne jobbe med det her er jo bare en drøm, sier hun. Samtidig bekrefter Bratberg at hun slutter i morgenshowet til NRJ. – Det å jobbe med Stian Røste og Mattis Mjåset har vært helt fantastisk. De har blitt som en familie, sier hun til VG.
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker
imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt