Nå kommer Nest Audio, Googles nyeste smarthøyttaler laget for musikkelskere, til Norge. Nest Audio har 75 prosent høyere volumkapasitet og 50 prosent sterkere bass enn forgjengeren Google Home.
Med en 19 mm diskant som sørger for et jevnt nivå av høyfrekvent dekning og tydelige toner, i tillegg til en 75 mm mid-woofer som gir kraft til bassen, vil dette være den smarthøyttaleren som mange musikkelskere har lengtet etter, skriver Google i sitt skryteskriv.
Lyden til Nest Audio er kraftfull, klar og naturlig. Høyttaleren har vært gjennom over 500 timer med finjusteringer for å sikre at lave, middels og høye register er i balanse, slik at ingenting mangler eller oppleves som overdrevent.
Bassen er klar og tonene har dybde, noe som gjør at Nest Audio tilbyr førsteklasses lyd uansett om du lytter til klassisk musikk, R&B eller pop. Den skreddersydde diskanten gjør at hver eneste lille detalj i musikken blir tydelig, er lovnaden fra Google.
Med Media EQ-funksjonen tilpasser Nest Audio seg automatisk til det brukeren lytter til, enten det er musikk eller et svar fra Google Assistent. I tillegg justerer Ambient IQ Nest Audio-funksjonen volumet basert på bakgrunnsstøyen i hjemmet, slik at du hører værmeldingen, nyhetene eller radioen til tross for at oppvaskmaskinen bråker.
Nest Audio kommer i to farger, Chalk og Charcoal. Den er tilgjenglig for forhåndsbestilling i Google Store og et par andre forhandlere. Fra 15. oktober kommer også Nest Audio til å være tilgjengelig i hyllene til norske forhandlere som Elkjøp, Power, Clas Ohlson, NetOnNet, Komplett, Proshop og Kjell & Company. Nest Audio koster i utgangspunktet 1099 kroner.
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker
imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt