Den daglige radiolyttingen var litt lavere i uke 35 enn de to foregående ukene. NRK gjør det relativt sett best av riksaktørene som er med på PPM-tallene fra Nielsen. Det er fremgang å spore for NRK P2, mens både P4 og Radio Norge går tilbake denne uka.
LYTTERTALL UKE 35, 2022 ( i parentes uke 34 - 33), dgl. oppslutning i %:
Totalt:
RADIO TOTALT: 59,1 - ( 59,8 - 59,4 )
NRK TOTALT: 38,1 - ( 38,6 - 38,0 )
P4-GRUPPEN: 22,1 - ( 22,4 - 22,7 )
BAUER MEDIA: 13,6 - ( 14,5 - 14,3 )
Markedsandeler: ( andel i % )
NRK TOTALT: 65,4 - ( 65,0 - 63,9 )
P4-GRUPPEN: 23,8 - ( 23,4 - 24,7 )
BAUER MEDIA: 10,8 - ( 10.6 - 11,4 )
Lytteminutter blant lyttere (min)
138 - ( 138 - 138 )
Rating (%)
5,6 - ( 5,7 - 5,7 )
Enkeltkanaler:
NRK P1: 23,1 - ( 23,9 - 23,9 )
P4: 12,0 - ( 12,3 - 12,9 )
NRK P2: 6,5 - ( 6,5 - 6,2 )
NRK P1+: 6,2 - ( 6,2 - 6,1 )
P5 Hits: 4,4 - ( 4,2 - 4,7 )
Radio Norge: 4,1 - ( 4,2 - 4,8 )
NRK P3: 3,4 - ( 3,5 - 3,3 )
NB: Utdrag av kanaler, alle som ikke er med har mindre enn 4,0 % oppslutning