Bauer-stasjonene Magic, Heat, Planet Rock og Kerrang går den motsatte veien av andre kommersielle radioer. Fredag ettermiddag
er kjent som en tid da mange hører på radio i bilen og det fører gjerne til at annonsører spør etter disse timene, men på Bauers britiske stasjoner blir det færre reklamer.
Det er snakk om et stunt radiostasjonene gjør i samarbeid med Auto Trader. Stuntet går ut på at lyttere kan få velge å høre musikk i stedet for reklamespots i
en hel time i Drive Time på ettermiddagen. Hensikten er å skape fokus på Auto Traders filosofi: ‘What Drives Us Is You’, melder Radio Today.
Stuntet vil bli støttet opp med sponsorvignetter og tradisjonelle reklamespots og digital reklame.
Forøvrig melder Radio Today at Magic har flyttet inn hos søsterkanalen Absolute Radio i One Golden Square i London.
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker
imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt