FØLG OSS PÅ        

site search by freefind

  Forsiden
  Nettradio
  Podcast
  In English
  Lyttertall
  Radionavn
  Kommentarer
 
Radioreklame
  Informasjon
  Kontakt
  Annonse-info
  Nyhetsbrev
  Nyhetsfeed

KATEGORIER:

  NRK
  P4-gruppen
  Bauer Media
  Lyd/Bilde
  Lokalradio
  Utenriks
  Podkast
  Diverse
  Økonomi
  Radiodager
  Utstyr
  Politikk


JULERADIO ÅRET RUNDT


LYTTE TIL RADIO


Stor oversikt over Billig forbrukslån,, beste kredittkort og gyldige rabattkoder finner du hos Nettavisen.


Reiselysten? Få reisetips via reisebloggen Ja, det er mulig!erdetmulig.no

  RIKSRADIO - P4:
Ny digital rådgiver i P4
Kristin Langangen fra RED Media har meldt overgang

Mer om P4


RADIONYTT.NO - 30.10.14 - Kyrre Dahl


Digital rådgiver Kristin Langangen fra RED Media har meldt overgang til P4 Radio hele Norge, og radiokanalen styrker dermed sitt digitale lag med ytterligere en dyktig medarbeider, går det fram av en pressemelding.

I løpet av 2014 har P4 ansatt fem personer som jobber kun digitalt - to med salg og tre med innholdsproduksjon. Langangens hovedoppgave i P4 blir å videreføre arbeidet med å ta radio inn i den digitale verden.

Merkevare med digitale ambisjoner

Langangen har allerede mange års erfaring med digitale kampanjer. I ni år har hun jobbet som kundeansvarlig og digital rådgiver i henholdsvis Red Media og MEC, og før det var hun PR- og medieansvarlig i Triumph. Nå gleder Langangen seg til å ta fatt på nye utfordringer i P4.

– Det ligger et stort potensiale i krysningspunktet mellom tradisjonelle radiokampanjer og nye digitale konsepter, sier hun. – P4 er en sterk merkevare med digitale ambisjoner, og i tillegg får jeg jobbe med en unik gjeng med kreative, flinke og engasjerte folk, avslutter Langangen.

Økning på digitale flater

I et radiomarked som har holdt seg stabilt de siste sju årene opplever P4 en sterk økning i besøk på digitale flater. Siden mars i år har kanalen hatt en økning på nettsider og mobile apper på 250%.

Assisterende salgsdirektør i P4, Nils Sejersted, sier P4 - i likhet med alle andre medier - opplever økt interesse for digitale løsninger fra kundene. - For P4 er det derfor helt avgjørende å ha solid digital kompetanse på huset, både i salg og i redaksjon, sier han.

– Vi blir stadig utfordret på kombinasjoner av radiokampanjer og digitale løsninger, så dette er definitivt et satsingsområde for oss. - Med Kristin på laget styrker vi denne satsningen med kompetanse og erfaring vi ikke har fra før, avslutter Sejersted.

SE OGSÅ: Rønningen blir sjef for MTG Radio

  SISTE NYTT FRA RADIONYTT.NO:
 NYHETSBREV:
Meld deg på vårt nyhetsbrev
Få nyheter fra radionytt.no rett i din innboks, helt gratis.
Les mer...
  LYTTERTALL:
Diverse lyttertall
Her finner du lyttertall for riksradio, lokalradio og utlandet.
Les mer...
























 PERSONVERN:
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt
 NYHETSBREV:
Meld deg på
Få nyheter fra radionytt.no rett i din innboks, helt gratis.
Les mer...
  REKLAMEPRODUSENTER:
Radioreklame
Vår fyldige liste over stemmer og produsenter.
Les mer...
  SPILLELISTER:
Hvilken låt?
De hva og hvem som spilles på radio.
Les mer...
  RADIONYTT.NO IN ENGLISH:
News in English
Stories from the Norwegian radio industry, in English
Read more....
 TVNYTT.NO:



MER FRA TVNYTT.NO