Både Og Radiobyrå vant kalenderårets første Sølvmikk-kåring med en radiokampanje for Right Price Tiles.
Sølvmikken er en utmerkelse som deles ut av P4 og Kreativt Forum hver måned. De beste radiokampanjene gjennom året
går videre til finalen i den store Gullmikk-kåringen som går gjennomføres hvert år i oktober.
Formålet med prisene er å hedre og inspirere de reklameskaperne som utvikler årets beste radioreklamearbeider.
Juryens begrunnelse:
"Tulleringing må være et av de mest velkjente og takknemlige grepene i radioreklameproduksjonens verktøykasse.
Det brukes til fulle i spotten som vinner Sølvmikken for januar 2014. Månedens vinner er en spot i et konsept vi kjenner godt.
Smart Mice Disguise prøver fortsatt ikke å selge oss noe annet enn navnet, og det er jo alt vi trenger å vite dersom
vi skal ut å se på fliser.
Det triller kanskje ikke like godt av tunga som tidligere, men den passe sjarmerende idéen for
tulleringingen er nok til at Right Price Tiles stikker av med denne månedens Sølvmikk.
Dette er en lite anmasende og ganske høflig radioreklame man tåler å høre mange ganger."
Kreativt team hos Både Og, Eskil Paus og Tom Aksel Mathisen uttaler «Kjempegøy å vinne!
Dette er en kunde vi har jobbet med lenge uten at den har fått noen oppmerksomhet fra øverste juryhold, så det var
veldig hyggelig.
Det er en kampanje som etter hvert har blitt en referanse innen radioreklame og lytterne venter i spenning på
hva den neste ideen vil bli. Stor takk til kunden som har gitt oss stort spillerom til å utforme reklamene, og
ikke minst, til å tulle med de ansatte."
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker
imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt