22.11.2021 - Kyrre Dahl
Betina Olsen. Foto: Privat/Bauer Media
– Noen av de reklamene jeg husker best, hørte jeg på radio, sier Olsen. Hun legger til at hun gleder seg til å jobbe med radio, et medium hun frem til nå bare har vært lytter av.
Sales Manager i Bauer Media, Lise Lillevold, sier hun veldig fornøyd med å toppe et allerede bra salgteam ved å få Betina med på laget.
– Bauer Media ser alltid etter de beste, og Betina kan sjekke av for flere utmerkelser som «Årets selger» hittil i karrieren. Med hennes bakgrunn og erfaring får vi en sterk ressurs som vil bidra til å skape og styrke gode og lønnsomme kunderelasjoner.
Olsen skal også arbeide med å med å hjelpe til å utnytte i Bauers podkast-portefølje, og sier hun selv definitivt er bitt av podkast-basillen. – Det gir en skikkelig en nær og ekte en-til-en-følelse, sier hun.
Lillevold sier Bauer Media det siste året har jobbet beinhardt med å utvikle reklameproduktene slik at de skal passe målgruppene kundene ønsker å nå.
– I tillegg til våre ti lineære radiokanaler har vi lansert 25 nye strømmeradiokanaler, og vi har over 25 aktive podkaster i vår portefølje.
Selskapet har gått fra et rent radioselskap til å tilby lyd der kunden trenger det. I dag er Bauer Media et mediehus med over 2 millioner lyttere på lineær radio, strømmet radio og podkast hver uke.
– Det handler om at nordmenn vil ha lyd, og lydkonsumet i den norske befolkningen er høyere enn noen gang, sier Lillevold.