Strategisk podkast-samarbeid

Radionytt.no: 12.09.2023 - Kyrre Dahl

Luminary skal samarbeide med Acast for å nå et større publikum med Luminarys original-podcasts.


Acast, verdens største podkast-selskap og Luminary, som er premiumnetttverket for podkaster, har inngått et strategiskt partnerskap for å øke rekkevidden for utvalgte original-podcasts fra Luminary.

Seks podkast-show, blant annet "Under the Skin med Russell Brand", "Joking Not Joking med Mo Amer och Azhar Usman" og "How I Masaba med Masaba Gupta", vil bli tilgjengelige for lyttere på alle plattformer via Acast.

Acast kommer også til å fungere som Luminarys eksklusive partner for inntektsgenerering for disse podkastene på alle plattformer, inkludert Apple Podcasts, Spotify og Amazon Music.

- Vårt oppdrag er å være den viktigste innfallsporten til podkast-markedet gjennom å tilby mulighetene å oppdage, vokste og tjene penger på podkaster, sier Ross Adams, VD for Acast i en pressemelding.

- Luminary ble grunnlagt med en visjon om å produsere programmer med høy kvalitet som fanger lytterne. Vårt partnerskap med Acast gjør det mulig for oss å fremheve kulturdefinerende innhold, sier Matt Sacks, styreleder for Luminary.

  • Mer om: Diverse - alle saker
  • Følg oss:     -  RSS:


    Annonse